Milk

Jägersro Center

#hashtag

Jägersro Center – #hashtag

Kategorier

Jägersro Center invigdes 1962, och är Skandinaviens äldsta köpcenter. Till skillnad från konkurrenterna i Malmö har de valt bort jippon, uppträdanden, tävlingar och allt som hör upplevelsebaserad shopping till. Det som på ren skånska kallas för ”klydd”. Istället vill de positionera sig som destinationen för dig som vill lösa vardagsbestyren snabbt och enkelt.

Vår senaste kampanj lyfter fram allt det som inte finns på Jägersro Center genom att visa upp det närmaste du kommer populära hashtags och trendiga shoppingfenomen som besökare.

Mindre klydd, enklare shopping helt enkelt.

Vi vill lyfta fram vårt erbjudande med en stor portion humor och självdistans, och visa det närmaste vi kommer glitter och glamour.

Bo Rundberg, centrumchef

Vi har samarbetat med Jägersro Center sedan 2011. De senaste åren har man som enda köpcenter stadigt ökat besökssiffrorna trots en tuff marknad som präglas av nyetableringar och många aktörer.