Ett brett erbjudande

Jägersro Center

Jägersro Center invigdes 1962, och är Skandinaviens äldsta köpcenter. Till skillnad från konkurrenterna i Malmö har de valt bort jippon, uppträdanden, tävlingar och allt som hör upplevelsebaserad shopping till. Det som på ren skånska kallas för ”klydd”. Istället vill de positionera sig som destinationen för dig som vill lösa vardagsbestyren snabbt och enkelt.

Design – Annons

#hashtag

Kampanjen lyfter fram allt det som inte finns på Jägersro Center genom att visa upp det närmaste du kommer populära hashtags och trendiga shoppingfenomen som besökare.

Mindre klydd, enklare shopping helt enkelt.

Ett brett erbjudande

Som ett sätt att förenkla shoppingen på Jägersro Center breddade man parkeringsplatserna med 60 cm. Jägersro Centers bredaste erbjudande någonsin fick tyvärr inte plats på det vanliga utrymmet. Därför fick vi bygga ut utomhustavlorna i Malmö och helsidesannonserna i Skånska Dagbladet för att få plats.