We Are All Cleaners

Kärcher

Att skapa socialt engagemang för städprodukter är inte det enklaste. Om man inte breddar perspektivet.

Vissa gör det gärna. Andra skjuter upp det så länge det går. Vi gör det för att visa vad vi sätter värde på eller bråkar om vems tur det är. Vår varumärkesfilm för Kärcher bygger på insikten att städning är en del av livet, oavsett vilka vi är. Samtidigt berättar vi om ett hållbart sätt att städa som bygger på tre av världens mest naturliga rengöringsprodukter: luft, värme och vatten.

Varumärke – Film – Socialt

Syftet med filmen är att stärka det globala varumärket på den nordiska marknaden, genom en berättelse som skapar igenkänning och förenar Kärchers varumärkeslöfte och produktsortiment med målgruppernas vardag.

För att skapa engagemang över tid i sociala medier skapade vi också korta versioner av filmen, där olika arketyper får spela huvudrollen för att taggas och kommenteras av de som har en liknande personlighet i sin omgivning.